Formular Retur
Politica de retur
Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci
când cumpărați de pe site-ul nostru. De aceea, dacă nu sunteți încântat de
cumpărăturile făcute, le puteți returna în 14 zile iar noi vă
vom înapoia contravaloarea lor.
Conform Ordonantei de Urgență Nr.
nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul
contractelor încheiate la distanță:
“Consumatorul are dreptul să notifice în scris
comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui
motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul
prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”
- Verificați produsele la recepție, dacă observați un defect de fabricație vă
rugăm să ne contactați în scris în maxim 24 de ore de la
primirea coletului. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în
calcul.
- Puteți
returna sau schimba orice produs cumpărat de la noi, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în
care coletul a ajuns la dumneavoastră.
ATENTIE* NU vor fi acceptate la retur cf. OUG nr.
34/2014 din 04/06/2014 (enumerarea nu este limitativă) produsele:
– care au fost personalizate conform cerințelor clientului (vezi trusou,
lumanari și cufere)
– care au fost purtate, deteriorate, spălate, murdare
– care din motive de igienă intimă au fost scoase din ambalajul original (ex.:
dress, prosop, șosete…)
- Procesul de retur sau schimb
– costul transportului de retur
este suportat de către client. Curierul il vom trimite noi la
adresa unde s-a efectuat livrarea, in termen de 3 zile lucrătoare de la
plasarea cererii de retur sau schimb.
– costul transportului pentru retur îl oprim din valoarea rambursării.
– Nu înmânați bani curierului decât dacă acesta vă cere
explicit. Majoritatea ridicărilor de retur sunt pre-plătite iar contravaloarea
transportului retur o oprim din valoarea rambursării.
- Schimbul se
poate efectua doar cu același produs, măsură mai
mică sau mai mare. Dacă doriți înlocuirea cu un alt produs, se va
considera retur. Urmează procedura de retur de mai sus și apoi plasează o
nouă comandă pentru noul produs dorit. Cele două procese sunt
independente: returul se procesează separat și vei primi banii înapoi
conform procedurii de retur; noua comandă va ajunge la tine ca orice altă
comandă.
- Foarte important este
să nu trimiteți dumneavoastră produsele la noi, vom
trimite noi un curier să le ridice de la adresa din comandă. Astfel vom
putea urmări foarte ușor procedura.
- Nu efectuăm schimb direct la curier. Orice solicitare de schimb cu o
altă măsură va fi operată prin preluarea produsului, recepționarea
acestuia în depozitul nostru și apoi livrarea înlocuitorului.
- Produsul/e
se ambalează într-un material rezistent, de preferat un plic de transport
pentru piese vestimentare (cutiile mari generează costuri de transport
ridicate). Lumânările și trusourile ambalați-le în cutia de transport
originală.
- Produsul/e
se trimite împreună cu toate accesoriile aferente intacte în exact aceeași
stare cum a fost recepționat (sa nu fie purtat, murdar,
deteriorat), în caz contrar ne rezervăm dreptul să refuzăm returul
sau schimbul. Ne rezervăm dreptul de a
aplica o taxă de reintrare în stoc pentru produsele ce prezintă urme
vizibile sau lipsesc anumite elemente din cele enumerate.
- Perioada de rambursare a banilor poate dura până la 14 zile calendaristice din momentul
în care produsele au ajuns în depozitul nostru, după ce am inspectat
condiția produselor vă vom notifica printr-un mail dacă îndepliniți
termenii pentru rambursare.
– dacă plata comenzii a fost realizata cu cardul, veți primi rambursul în același cont din care ați efectuat plata.
– dacă plata comenzii a fost realizată prin numerar (ramburs la curier), este obligatoriu să ne furnizați un cont bancar (IBAN)
ATENTIE: Produsele personalizate nu se pot returna!